Lista aktualności Lista aktualności

Sprzedaż komputerów i drukarki

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY

 

Nadleśnictwo Elbląg ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na sprzedaż środków trwałych wycofanych z użytkowania

 

Sprzedaż prowadzona jest na podstawie Zarządzenia Nr 43/2019 Nadleśniczego Nadleśnictwa Elbląg z dnia 16 grudnia 2019 roku w sprawie zasad sprzedaży środków trwałych dokonywanej przez Nadleśnictwo Elbląg

 

  1. Sprzedający:

Nadleśnictwo Elbląg, ul. Marymoncka 5, 82-300 Elbląg.

  1. Miejsce przetargu:

Nadleśnictwo Elbląg, ul. Marymoncka 5, 82-300 Elbląg, pokój nr 25.

  1. Miejsce i termin w którym można obejrzeć oferowane przedmioty sprzedaży:

Siedziba Nadleśnictwa Elbląg, pokój nr 10, od dnia opublikowania ogłoszenia
o sprzedaży do dnia poprzedzającego dzień otwarcia ofert, w godzinach
9:00 – 13:00 od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym umówieniu się
z pracownikiem – Panem Maciejem Łuczak (nr tel. 668 211 860).

  1. Wykaz oferowanych środków trwałych z ceną wywoławczą

 

  1.  

Numer inwentarza

Nazwa inwentarza

Ilość sztuk

Cena wywoławcza brutto [zł]

  •  
  •  

1.

491/1629

Komp. AiO Linux Lenovo M810zi3

1

300,00

30,00

Parametry:

1. Windows 10

2. Procesor  Intel Core i3-7100

3. Przekątna ekranu 21,5

4. Ilość RAM 8 GB

5. Dysk SSD M.2  256GB

6. Karta graficzna - zintegrowana (Intel HD Graphic 630)

7. Bez pakietu biurowego

Ocena stanu:

Stan urządzenia dobry

Posiada normalne ślady użytkowania

Data nabycia: 2017-12-29

2.

487/1669

Notebook Lenovo L580 i7

1

350,00

35,00

Parametry:

1. Windows 11

2. Procesor  INTEL i7-8550U

3. Przekątna ekranu 15

4. Ilość RAM 8 GB

5. Dysk SSD M.2  256GB

6. Karta graficzna - zintegrowana (Intel HD Graphic 620)

7. Bez pakietu biurowego

8. Brak ładowarki sieciowej

Ocena stanu:

Stan urządzenia dostateczny (-)

Posiada liczne ślady użytkowania w tym małe rysy ekranu

1 port USB nie działa poprawnie

Bateria - do wymiany (zasilacz sieciowy nie ładuje baterii)

Data nabycia: 2018-11-14

3.

487/1670

Notebook Lenovo L580 i5

1

350,00

35,00

Parametry:

1. Windows 11

2. Procesor  INTEL i5-8250U

3. Przekątna ekranu 15

4. Ilość RAM 8 GB

5. Dysk SSD M.2  256GB

6. Karta graficzna - zintegrowana (Intel HD Graphic 620)

7. Bez pakietu biurowego

8. Brak ładowarki sieciowej

Ocena stanu:

Stan urządzenia dostateczny

Posiada liczne ślady użytkowania

Bateria - do wymiany (zasilacz sieciowy nie ładuje baterii)

Data nabycia: 2018-11-14

4.

491/1501

Drukarka OKI MC562dnw

1

250,00

25,00

Ocena stanu:

Stan urządzenia dostateczny

Posiada normalne ślady użytkowania

liczba kopii/druku:

kolor 89.335

mono 76.969

skaner 7.306

Data nabycia: 2016-05-11

 

  1. Wycena przedmiotów – pkt. 4 - tabela.
  2. Wadium:
    1. Wysokość wadium za oferowane środki trwałe, ustalone jest w pkt. 4 - tabela. Wadium należy wpłacać  na rachunek Sprzedającego: Bank Ochrony Środowiska S.A., konto nr 13 1540 1072 2107 0000 8073 0004 . Dowód potwierdzający wpłatę wadium należy dołączyć do oferty.
    2. Wadium zostanie zwrócone oferentom, których oferty nie wygrają, w terminie
      7 dni roboczych po dokonaniu wyboru oferty lub jej odrzuceniu. Wadium oferenta wygrywającego zostanie zaliczona na poczet ceny. Wadium przepada na rzecz Sprzedającego w przypadku gdy oferent wygrywający uchyla się od uiszczenia opłaty za nabyty środek trwały. Wadium przepada na rzecz Sprzedającego, jeżeli żaden z oferentów nie zaoferuje ceny nabycia równej co najmniej cenie wywoławczej.
  3. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta:

7.1 Oferent składa ofertę na formularzu, stanowiącym załącznik nr 1
do niniejszego ogłoszenia.

  1. Oferta powinna zawierać:
  1. Imię, nazwisko, miejsce zamieszkania lub firmę i siedzibę oferenta, czytelny podpis, telefon kontaktowy, e-mail;
  2. Pozycję z tabeli, nazwę inwentarza, numer inwentarzowy i oferowaną cenę brutto (cena oferowana nie może być niższa od ceny wywoławczej);
  3. Oświadczenie oferenta o zaakceptowaniu warunków udziału w ogłoszeniu;
  4. w przypadku podpisywania formularza Ofertowego lub wszelkich innych dokumentów przez osobę niebędącą umocowanym przedstawicielem Oferenta do wykonywania czynności prawnych – Oferent składa wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo.
    1. Oferta musi być umieszczona w trwale zamkniętej kopercie opatrzonej danymi kontaktowymi oferenta (imię, nazwisko, adres, nr telefonu) oraz dopiskiem:
      „Oferta na zakup środka trwałego wycofanego z użytkowania.
      Nie otwierać przed dniem 03.12.2024 r. do godz. 1300.”
  1. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty można składać w terminie do dnia 03 grudnia 2024 roku do godziny 1200 w sekretariacie biura Nadleśnictwa Elbląg (pokój nr 1).

  1. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 03 grudnia 2024 roku o godzinie 1300, w pokoju
nr 25 w budynku biurowym Nadleśnictwa Elbląg.

  1. Inne informacje:
    1. Komisja przetargowa wybierze oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę za wybrany środek trwały. Sprzedaż nie może nastąpić za cenę niższą niż cena wywoławcza.
    2. O wyniku postępowania oferenci zostaną powiadomieni w terminie 7 dni od daty otwarcia ofert.
    3. Oferent, który zaproponuje najwyższą cenę zostanie niezwłocznie o tym fakcie poinformowany.
    4. W razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało taką samą cenę, Sprzedający postanawia o kontynuowaniu przetargu w formie licytacji ustnej między tymi oferentami, wyznaczając jednocześnie termin licytacji.
    5. Jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana, w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania faktury nie wpłaci na konto bankowe Sprzedającego zaoferowanej mu sumy, traci tym samym prawo nabycia środka trwałego będącego przedmiotem przetargu, zaś Sprzedający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert.
    6. Sprzedający wystawia fakturę za zakupiony środek trwały, będzie ona podstawą zapłaty i wydania przedmiotu sprzedaży w terminie 14 dni roboczych od dnia rozstrzygnięcia przetargu.
    7. Przekazanie środka trwałego nastąpi niezwłocznie po zapłaceniu przez nabywcę ceny nabycia, w terminie określonym przez Sprzedającego,
      na podstawie wystawionej faktury i potwierdzenia zaksięgowania wpłaconej przez kupującego kwoty na konto bankowe Sprzedającego.
    8. Przed złożeniem oferty, oferent jest w obowiązku obejrzeć środek trwały oraz zapoznać się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych, która stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
    9. Nabywca nie ma prawa do zgłaszania roszczeń względem Sprzedającego w zakresie stanu technicznego i jakości zakupionego przedmiotu przetargu.
    10. Odbiór zakupionych środków trwałych – wyłącznie osobisty.
    11. Sprzedający zastrzega sobie prawo wycofania się z procedury przetargowej bez podania przyczyn, w terminie do dnia otwarcia ofert.